DOMAČE BRANJE NA DRUGAČEN NAČIN
Branje je ključnega pomena za razvoj različnih veščin, zato šola aktivno spodbuja branje literarnih besedil, tudi preko domačega branja. V 5. a razredu so učenci doma prebrali priljubljeno knjigo Roalda Dahla Matilda, ki jih je navdušila s svojo domišljijsko in zabavno vsebino. V šoli so nato, v manjših skupinah, iskali odgovore na vprašanja o vsebini dela, kar je spodbujalo kritično razmišljanje in sodelovalno učenje. Poleg tega so učenci v okviru različnih ustvarjalnih nalog postali modni oblikovalci, saj so si zamislili kostume za glavne like, ter raziskovali življenje avtorja, Roalda Dahla, s pomočjo različnih virov, kot so knjige in splet. Kot del projekta so pisali tudi svoje zgodbe, kjer so lahko uporabili lastno domišljijo in ustvarjalnost.
Domače branje je tako postalo ne le učni pripomoček, ampak tudi zabaven in motivirajoč proces, ki je učencem omogočil, da se bolj poglobijo v svet literature. Tak pristop spodbuja učence, da z večjim veseljem posegajo po leposlovnih knjigah, saj jih branje popelje na čarobna in domišljijska potovanja, ki so obogatena z ustvarjalnim raziskovanjem in lastnim izražanjem. S tem se razvija ne le bralna pismenost, ampak tudi širša kulturna in literarna zavest učencev.
Barbara T. Klanke